lördag 6 mars 2010

Igår inväntade vi pappa som slutar tidigt och hastade i oss lunch för att sen gå ut i solskenet.
Vi tog en promenad och hamnade i backen, det blev lite åka av och lite klättrande i ställningen innan det var dax för den varma chokladen och mackorna.
Riktigt mysigt på back toppen och solen värmde gott.
Våra små var glada över att ha med pappa, och jag med, det betyder ju att jag faktiskt kan ta det lite lugnare liksom vi är två stora.
Jag hann med några åk oxå, några med sonen på bob, några ensam och några i isbanan....oj oj vad skoj det var!!
fast idag lider jag av en mindre lårkaka och ett ömmande märke i ena skuldran.
(är man inte 20 längre!?)
Ja ja, kul var det och i ett av back hoppen flög jag högt och jag hördes nog på långa vägar.
Ett riktigt glädje tjut i luften och ett jätte skratt när jag väl fick stopp, ja där låg jag och skrattade med bobben på magen, hi hi.
(jag krachade inte förens jag var nere och nästan stilla, (lite smått pinigt)
S gillade isbanan och hon var bra slut av allt springande uppför när vi drog hemåt.

Inga kommentarer: