måndag 22 mars 2010

Glad

Jag har just skrattat gott åt "snöflingor stora som nattmössor". Fråga mig inte varför men det var störtkul och stämde precis, fick torka ögonen efter skrattatacken.
Kul, och lite skratt får en absolut att känna sig piggare, så den tackar jag Sara så hjärtligt för.

Idag ville S cykla till dagis, jag tyckte inte det var riktigt läge för det än, det var rätt isigt på morgonen.
Hon trampade igår ute på gården och var sååå nöjd. Hon har verkligen saknat sin cykel!
Vi får väl ta en svängom idag med.
Har nu lämnat mina skatter på dagis och ska skriva några ansökningar och uppdatera lite på hemsidor, ett evighetsjobb och ett måste.
Njuter just nu av en kopp kaffe och passar på att skriva lite här, ska kolla en klädsida oxå. Ja det hjälps inte, måste få ha lite skoj oxå när man väl är ute på nätet.

Inga kommentarer: