torsdag 25 februari 2010

Hipp hipp hurra!!

Idag har S varit på bio med sin brorsfru och barnen, hon var super stolt över att få ha sin egna plånbok med pengar.
Hon hade haft skoj och gillade filmen.

Pappsen fyller år idag så vi har bakat tårta och slagit in paket. Smilla hade avslöjat allt det hemliga innan han ens hunnit kliva inanför dörren (:
Vi åt mat och sen firade vi.
En blå cykelhjälm hade S själv bestämt att pappa skulle få. Jag vet ju att han absolut inte vill ha nån alls, men det ville jag ju inte avslöja.
Nu tycker jag att han måste använda den, ellerhur!
Till saken hör att vi läst Kråke i trafiken ett tag, och däri fyller deras morfar år och får en cykelhjälm liksom han ingen hade.
Så när jag frågade vad vi skulle köpa till pappa så....
Han fick några fina teckningar och kort oxå, och så kom det ett riktigt fint grattis kort på posten. Jag såg vem det var ifrån redan på skriften för adressen.
Det var till morfar från Matilda och det var rörande fint.

Inga kommentarer: