måndag 22 februari 2010

Först på fredagen var Teo feberfri, vi vågade oss inte ut förens på söndagen.
S har lekt med grannkompisen några dar i rad nu så hon har fått lite mer stimulans än vad jag kunnat ge.
Ville inte ut i snöovädret i lördags, ingen hit och jag var lite rädd när sonen varit så dålig hela veckan. På söndagen var vi ut i snön en kort stund, mest för att få lite sol vitaminer.
Idag är det måndag och jag blev inte över förtjust imorse när tempen stod på 23grader kallt, hua, och vi som skulle till kyrkan idag.
Nä, jag tänkte faktiskt inte gå någonstans, punkt!

Min vän ringde och ville plocka upp oss i bil, så det gick vi med på och fick alltså en varm resa till och från, det var riktigt snällt! Puss på dig (:
Det var sportlovs öppet idag, massor av lek, pyssel, bus och skoj. För 30 kronor fick hela familjen lunch och fika, lyxigt!
Teo var super glad över att komma ut och sprang runt (om möjligt) mer än vanligt.
Barnen pysslade ihop varsin trä gubbe med armar, ben, ögon, näsa och massa paljetter, det var skoj, och S hjälpte lillebror så han fick till en variant av gubbe oxå.
Han var riktigt stolt! och hon likaså!
En bra dag.

Inga kommentarer: