söndag 31 januari 2010

Glad för rea

I torsdags lämnade jag familjen en stund och traskade iväg med grann mamman på MeAndI party. Det var som alltid trevligt, gott tilltugg och på samma ställe som vanligt.
Som alltid är det svårt att välja, men S hade pekat ut bilklänningen på nätet tidigare idag, så den fick det helt enkelt bli.
Säljaren drog fram en STOOOR rea påse efter fikat, alla tjejer blev som hyenor (-;
Jag provade i höstast en kjol och även en klänning och båda hittade jag i denna påse, och en hundring känndes ju lyxigt att betala.
Jag var som en treåring på julafton, nästan löjligt nöjd!!

På vägen hem ringde en vän och undrade om hon fick komma med lite kläder hon sorterat ut efter sin son, vi stod en stund utanför hos oss och babblade.
Sen förstår ni, skulle jag ha velat haft en filmkamera riktad på min man, för hans min och reaktion när jag kliver in med 4 påsar kläder... den gick inte av för hacker!!!
Han trodde nog helt klart vi var ruinerade (-:
Inte tänkte han på att på klädpartyn får man ju tyvärr inga kläder förens om några veckor.
Ja, ni skulle absolut ha sett det, jag fick lite kul en stund och småler lite då och då över det hela. Hi hi hi hi...

Igår kväll kom barnas bror med familj på besök och vi åt en bit mat och babblade, kvällen gick allt för fort.

Idag tar vi det bara lugnt, skulle vilja hitta på nått för jag känner mig lite frustrerad men jag kommer inte riktigt till skott med nått.
Fast jag har ju städat stora garderoben, sorterat ut lite skräp och tvättmaskin och tmmlare går för fullt, fast det är ju inte så värst skoj förstås men dock ett göra.

1 kommentar:

Det jag älskar mest sa...

Du verkar ha fyndat rejält -Ler!

Kram