måndag 4 januari 2010

Dagarna som gått...

har varit bra. Jag gillar när vi får vara lediga lite längre tillsammans (:
Vi har inte gjort så mycket att berätta om.
Jag är så himla glad att vi fortfarande har så super fint vinter väder. Jag älskar snö! och jag försöker minnas när sist det höll i sig så här ordentligt och länge.
Våra små gillar det helt klart, båda älskar att bara ösa snö och klättra i snödrivorna. Sen finns det ju massor av annat skoj att göra, mamman har nog nästan lika kul...jag har fått till ett antal snöänglar osv. Susa i backen är störtkul och jag har till och med tänkt inhandla skridskor, fast hur länge jag klarar av att stå på dom är en annan femma.
Har spelat hockey men det var mååååååånga år sen.

Våran vovve är galen i snö, han springer med nosen nere i backen, så det ända som sticker upp är rumpan och en viftande svans. Han är glad och drar mer än vanligt då han vill busa och skoja i snön.

Nu ska vi snart gå över på en fika till grannen, hon ringde idag och undrade om vi ville ha nått medhandlat från en butik i stan, liksom dom skulle åka. Snällt!, det blev några småsaker.
Vi har samma smak (:

2 kommentarer:

Hanna sa...

Håller med om att det är skönt att vara ledig tillsammans. Vad har T för storlek, jag har lite i 98 som jag sorterat ut samt ett par Kavat höst/vinter strl 25. Intresserad?
Kram

Therése sa...

Jätte intresserad!!
(: