lördag 24 juli 2010

Idag har vi tagit det lugnt. Jag är rätt mör efter att ha klivit upp senast 5.00 hela veckan och att sen jobba till fyra i går, ja det gjorde inte mig så speciellt sällskaplig på kvällen.
Jag älskar mitt jobb och sommaren har gått på tok för fort, dagarna springer fram.

Vi storhandlade idag och jag lyckades i stort sätt få med allt, trotts att lappen inte hade kommit med. Missade bara på tre saker och det var inget viktigt, riktigt bra gjort!

Vi tittade in på Media Mart för första gången, men blev inte så förtjusta, nää det är för stort och jag känner mig inte så välkommen och hemma som i dom mindre butikerna.
Mest förvirrad och trött i huvudet blev vi, så vi drog vidare. Det vi skulle ha var inte billigare där, så det fick bli nån annan butik.
Väl hemma igen så var det matlagning och det vanliga kvälls liret som gällde. S lekte en stund med tjejen bredvid.
Vi har just nu tittat klart på sommarkrysset och det blev inga pengar vunna som vanligt, fast man hoppas ju och tror alltid!
Veckan som varit har varit en sjukvecka, S har haft riktigt hög feber och T fick det oxå efter henne, inget annat, bara feber och lite hängigt.
Nu ska jag surfa lite och sen är det mer än dax att lägga huvudet på kudden.

Inga kommentarer: