fredag 9 juli 2010

Hej hopp!

Oj oj oj oj, hur trött kan man va!?
Klev upp 12.00 idag efter en veckas nattjobb, nu en timma senare så är jag nog ännu inte riktigt vaken.
Ska ta mig en kopp java till, sen gäller det att hitta på nått, så man är igång resten av dagen.
Mitt jobb går jätte bra och passar mig sååå himla bra.
Natten har bestått av truck körning, fram och tillbaka och hit och dit, fick nog undan en hel del.

Nu är jag på shopping humör vet inte varför men det kom över mig inatt, brukar kunna bli det när jag är glad och tyvärr även när jag är lite nere. Fast nere handlar som tröst och är farligare för bankkontot, och glad gillar att strosa, njuta och kanske hitta nått som bara dyker upp.
Det lär inte bli så mycket av nått strosande, men däremot en tur ut med vovven, vilket oxå är skönt för kropp och själ.

Inga kommentarer: