måndag 18 april 2011

Tack för 13 fina år


Idag har jag tagit farväl av min alldra bästaste bästa vän som varit mig trogen i lite mer än 13 år.

Det är såååå jobbigt och tårarna är många. Jag ville verkligen inte, men måste ju tänka på honom och inte på mig. Han slutade äta och benen gav upp och gav vika.

Så sorgligt att se honom på det viset, så jag tog det svåra beslutet tillsammans med en vetrinär idag.

Kunde nästan inte släppa honom och lägga ner honom från min famn, fick kämpa med mig själv för att alls kunna lämna det dystra rummet.

Jag som tittat lite på valpar för att kunna ha en tillsammans med honom innan han gav upp, men det kom så himla plötsligt och jag är helt paff. Nu sitter jag här med valp anonser, men ingen är ju Goblin, uch vad jobbigt det är och nu är bokstäverna väldigt suddiga. Jag slutar skriva här och önskar min vän all lycka i sitt nästa liv, i himlen eller vart han nu är.

Jag älskar dig och du fattas mig djupt!!!!

Inga kommentarer: