fredag 6 augusti 2010

Idag har vi mest varit ute och lekt hela dagen. Storhandlingen har blivit gjord och lite städning likaså. Vi bestämde oss för att grilla på kvällen och slängde ihop lite gott.
Alla gatubarnen har lekt här på gården, det har varit livat och både skratt och "tjafs" har klingat i våra öron.
Vi hann precis innanför altandörren när regnet störtade ner, för det var just vad det gjorde, tunga, täta, stora droppar stuttsade på vårt utegolv.
Nu sitter jag och min man vid varsin dator och sen blir det att lägga huvudet på en kudde, man är rätt trött efter en arbetsvecka.
Tänkte försöka lägga in lite ny musik på min telefon, sen blir det lite surf efter bästa kamera alternativet och priset. Våran har gått sönder och jag blir GALEN!
Jag tar ju massor av kort och när jag nu inte kan det, så märker jag vad mycket jag verkligen fotar, och vad jag saknar att inte kunna.
Idag var jag iväg med ögonstenen, dommen blev värre än jag tänkt. Att laga den skulle kosta som att köpa en bättre systemkamera.
Oj, oj och snyfft, snyfft......
Nä, nu bär det av på surf....

1 kommentar:

Sara sa...

Oj då, vad tråkigt att behöva köpa en NY fin kamera... ;-) Kram