onsdag 26 maj 2010

Äntligen!!!!

En egen dator, en som jag själv styr och ställer över. (Ja, fast då mannen är bättre på typ trubbel så får han säkert rycka in ibland.)
Har installerat bredband och virus skydd osv, och nu är lite kort på väg in så jag kan sätta lite personlig prägel på min lilla vän.
Framför allt känns det bra att vi kan leka/jobba med dator båda två på kvällstid, det är ju då vi har tid över, både mannen och jag.
Ska lägga in adobe photoshop ikväll, sen är lyckan som gjord :-)
Jag är som ett barn på julafton!

3 kommentarer:

Det jag älskar mest sa...

Vad skönt med ny dator och en alldeles egen.

TACK snälla för din omtanke om J och även för mig. Det värmde. KRAMAR OM //C

Anonym sa...

Haha lyllo :) vill oxå ha en egen dator :D, hoppas ni mår bra annars, själv har man ont i halsen och är lite små trött men annars är det bara bra. Killen och jag ska väl dricka lite mer kaffe haha "kaffepimplarna" :) kramiz på er alla

Det jag älskar mest sa...

Du har fullt upp med nya datorn va!? -LER!